Vetten, Jess & Imorron!

Hej !

Har ringt veterinären idag som jag skulle göra, och eftersom jag tycker att det har blivit bättre så sa han att då är det Astma det är han har. Han skulle få hela kuren som han skrivit ut åt honom och sen om han skulle få vårt att andas igen så skulle jag ringa tillbaka och så skulle han behandlas mot astman. 
Men skönt att det kommit fram vad det var iaf... För han är mycket piggare också, nu vill han ut och springa, förut gick han ut men satt mest och dum-stirrade. :) 

Sitter nu hemma hos min Jess och dricker lite :) Så myysigt, det var så länge sen man träffade henne... Och underbara Määlliiie ska ju hämta mig, sötnöten =D Så blir det kanske ferre imorron också, najjs =)
Kanske skulle käka tacos med Broder och Räkan min imorron :) Kanske kan kolla om Mällliie och Billy kan komma också :)

Känner att jag saknar min Emma också... Hmmm får dra en träff med henne snart också... Tyra också såklart =)


Nej men kanske skriver lite under kvällen...

Purre och hej !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0