Hejsan!

Hej!
Sitter nu hemma och kollar på Vänner.
Har precis kollat klart på det nya avsnittet av Desperata hemmafruar, det var bra men det händer ju inget med Dave längre, verkar inte som om han kommer någon vart, jag vill ju se vad han tänker göra mot Mike. Men men...
Tänkte kanske kolla på "The Hills"på mtv.se eller kanske paris serie "My new BFF"? Hm, svårt val... Tycker även att     
"A shot at love with Tila Tequila" är bra och det finns det ju 2 sesonger av så kanske blir det... Hm... Ajja får väll lotta eller något, haha vilket intressant inlägg...

Imorgon ska jag jobba, jobbar 8-16, det är väl helt okej..
Sen jobbar jag på fredag och söndag...

Åh, vad jag längtar tills sommaren, kan den inte komma nu... Det känns som om det aldrig kommer att bli sommar nu eftersom det är typ 7 meter snö ute. Jag vill ha bort snön nu... Det är helt värdelöst eftersom jag inte kan åka med bilen någonstans heller eller kan och kan, det kan jag väl men det är inte så kul när det känns som om bilen kommer åka i diket när som hellst...

                                          

Visst är han fiiin min älskling !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0