Jeklar!!

Hej igen!
Ne nu jeklar vet jag inte vad som tagit åt mig, bloggar två inlägg på en dag !!! Oh my !! Emma kommer då bli glad (och fövånad) :D
Jag sitter här i sängen och kollar på tvn och äter crabsticks (mums) och dricker cola. Känner mig väldigt nyttig minus colan då... :) Det är fan gottigottgott med crabsticks, tyckte de bara luktade illa förut när älsk åt dom men när man väl smakade så var det ju smaskens... :) Nog om crabsticks...
Sitter här och väntar på att älsk ska komma hem, han har varit på kurs idag sen åkte han direkt och spelade curling... Han spelar spelar inte curling alltså utan det är igenom jobbet... Eller denna gång var det genom hans pappas företag och förut när han var på det så var det igenom hans jobb... :) Hehe krångel krångel... :)

Haha sitter och kollar på Den rätte för Rosing och hon verkar ju helt BLOND!!! Haha "Men killar ni är ju inte här för att bli polare, ni är ju faktiskt här för mig"!! Pffft....

Ajja det får vara det för denna gången...

Purre och HEj...

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja nu blev jag minsann förvånad. keep up!

2009-03-11 @ 10:36:18
URL: http://livetsomemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0