Heello !!

Hej!
Vad har hänt sen sist då? hm, på lördagen var vi ju iallafall på fest i en lokal i Rosers. Det var fan kul, en av de roligaste kvällarna på läänge!! Någon mupp ställde till med bråk men men det förstörde inte våran kväll iaf, det såg vi till... =)

Enzo verkar mycket bättre, han är mycket piggare och VILL ut och leka och så.... Det känns bra =) Att han vill ut och leka eller ut överhuvudtaget är ett stort framsteg !!

Sitter just nu på jobbet och väntar på att få sova, är såå trött och börjar få ont i huvudet känner jag... Skit också... Imorron ska jag och Määllie tömma min lägenhet eller så mycket som vi hinner iaf, eftersom jag först ska på möte mellan 9-11.30 och sen så kommer han som ska hyra lägenheten kommer kl. 4 och ska skriva kontrakt... Sen på fredag tänkte jag fortsätta och tömma men kom på att klockan 1 är det urnsättning för Farfar och sen på kvällen så ska ju jag och Malle på release-fest i typ Sumpan... =) Ska bli roligt !! Sen får vi se vad som händer på lördagen, känner att jag och älskling inte träffats så mycket på senaste tiden så det känns som om det är dax att fixa det =) Älskar honom sååå !!!! <3<3<3<3<<3<3

Nej om man kanske skulle ta och försöka sova lite granna ?! Nej ska nog ringa älsk först och berätta hur mycket jag älskar honom först !!

Puss & Hej !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0