Enzo, Älsk och Helgen!

Halloj!

Det har hänt en det sen sist! Enzo, min katt har blivit sjuk... :( Han går nu på antibiotika och kortison... stackarn!! Vetten trodde att han antingen har vatten i lungorna eller så har han astma, kan ju vara mycket annat också så som hjärtfel mm. Men vi får ta en dag i taget helt enkelt... Min stackars fina lilla älskling !!

Igår var jag och Malle i Uppsala, fan vad roligt vi hade, vi skrattade nog hela dagen!!! Hihi... Tack för en rolig dag vännen!!! Det måste vi göra oftare =)

Åh, längtar tills påsk, då ska vi åka med Malle och Billy till Malles land i dalarna, ska bli så skönt!!! Skönt att komma hemifrån lite =D
Fanns inte mkt att göra tydligen men det är ju bara att ta med sig en dvd och filmer, datorerna mm. Älsk ska ju köra 5-timmars först på fredagen så då tänkte jag och Malle att vi kan ju packa mm och så tills karlarna kommer hem. För antar att Billy ska åka och kolla på 5-timmars :) Det blir najjs eftersom grabbarna är lediga på måndagen också så kanske vi inte kommer hem förrens på måndag, men vi får se hur det blir :)

Ikväll är sista natten för mig denna vecka, skööönt... Typiskt att Älskling åkt till Lindvallen med jobbet för att åka skidor bara... Men men hoppas han har kul :) Han kommer ju hem på söndag men det är ändå ganska länge känns det som... Skulle aldrig kunna vara borta ifrån honom i mer än 4-5 dagar, helt sjukt för med andra killar har jag ju kunnat åka till Thailand i 2 veckor och inte tyckt att det var jobbigt alls nästan men det känns som om jag skulle åka någonstans utan Virre så skulle jag dö. Helt sjukt hur mycket jag älskar honom !!!!

Men helgen kanske går fort ändå, ska ju vara med min Jess imorron, vi ska mysa lite, var ju så länge sen... Vi ska först käka tacos sen ska vi dricka lite granna!! ;)
Brukar ju bli en del drickande när man är med henne =) Haha. Sen skulle min snälla snälla Mällliiieee hämta miig!! Tack hjärtat!!!
Sen på lördag hittas det nog på något...
Min Reka (läs rääka) skulle ju tydligen kanske upp till dalarna i helgen med broder min, vi mååste rida någon dag också lille rekan min !!!!

Sen vips så är det ju söndag, känner just nu som att det inte kommer att gå så snabbt som vips men men man kan ju alltid hoppas... Lämnade älsk för bara någon timme sen men saknar honom redan, helt sjukt.!.

Nej nu ska jag kolla på desperata hemmafruar som precis kommit ned.... :)

Purre snurre på alla!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0