Ikväll?, Enzo mm.

Hej hej!!
Sitter här nu hemma hos älsko-bert och väntar på att den karl ska komma hem, blir nog en låång väntan antar jag med tanke på att klockan bara är 12.08 och han kommer väl inte hem förrens 17.00 någonting kanske, om man har tur.
Undrar vad som händer ikväll ? Skulle vara roligt att hitta på något :)
Verkar inte som det händer så mycket här ute längre vilket är mycket tråkigt...
Åh vilken jobbig katt man ska ha också, han skuttar runt här som en jockaperka och ska upp på bordet och hellst ligga på tangenterna, tror han är missnöjd över att jag inte lägger ALL min tid på honom... Förståligt iof då han varit hemma mycket själv i märsta på sistone men nu bor han här i skånela med oss :D
Han är en så jävla soft katt, sover/myser mestadels, leker gör han kanske 3 min sen kallar tröttheten igen.. Haha Men han är en riktig myskatt :D
Nu är det ju bara 2 dagar kvar tills vi åker alltså i övermorgon kom jag på =D Najjs...

Nä.

Hepp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0