Hej hej! ...

Hej hej!

Guud vad jag är sämst på att uppdatera !! Men men har hänt sen sist då ?
Har varit i Göteborg med Älskling, Billy och Malle, det var mestadels trevligt... Mycket regn dock. Så mycket att förtältet höll på att rasa in typ... Det var verkigen monsunregn.. Det var lite tråkigt, men vi hann iallafall med Volvomuseét (Mycket intressant) NOT !! Men Victor skulle ju se sin drömbil, en T-Gul... :) Som han förövrigt snart ska köpa :D
Vi var på Liseberg, det var BLÖTT kan jag säga... Men åh så kul... Vi åkte nog Balder och Kanonen 50 gånger typ... Så jävla kul, man blir som barn igen!!! Så vi sprang runt där som 4 små barn som vill komma först i kön :) Haha..
Vi var även på Universeum, där det är massor av coola djur... Fiskar av alla slag, HAJAR !!!! , Små skit söta miniapor, fåglar, kajmaner (som en liten krokodil), mm. m.

Det var ju några veckor sedan då... Men iaf :D haha...

Nu på senare tid har jag mest jobbat, då jag jobbar dubbelt... Börjar kännas lite kan jag säga... Men men what to do?!
Idag har jag jobbat 8-18 sen åkte jag hem till min älskade Emma och pratade lite och lekte lite med Tyris :D Såå jävla sööt unge!! med Små lockar :) Thihi !!
Sen när jag kom hem så var jag ute och gick i ca 40 min... Känner mig väldigt duktig !! Haha... Nu sitter jag och väntar på älskling som skulle skjussa Filles kompisar till märsta...

Nej nu ska jag fortsätta kolla på NavyCIS

Hej


Kommentarer
Postat av: EMMA

DU ÄR SÅ JÄVLA SEG. HÖHÖ



Kommer ni den 20de då? Pyss

2009-09-09 @ 22:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0