GRATTIS HJÄRTAT !!!

Grattis på födelsedagen Annelie ,hjärtat!!!!!!!!!!

Idag har jag varit barnvakt åt Alva och Erica, så söta :) Haha dom är så roliga, jag vill ha glaaaass... haha

Jag och Annelie ska åka till barnens djungel med dom på fredag, det kommer att bli kul :) Haha jag och Annelie kommer säkert vara mer svettiga än dom när vi är klara :D Haha
Nu ska jag åka hem och städa lite (MYCKE) innan Victorius kommer hem! Senare ska vi åka till Annelie och fika och förhoppningsvis kolla på Idol :)

Vi kanske ska åka och käka på lördag också för att fira Annelie :) Det blir nog Mongoliska i stan, det blir myys :D

Åh, måste köpa ny lur också... Fan.

Nä men om man skulle ta och börja rulla hemmåt och börja dra igång monstret.. Hmm

Purre & Hej.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Man tackar hoppas att det blir mongoliska bara:)

2008-09-25 @ 12:18:33
URL: http://bulanbey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0