:D

Hej Hej!!

Gud vad jag är dålig på att uppdatera! Vet att jag säger att jag ska bättra mig hela tiden så nu säger jag inget alls ist :) Haha det är lika bra det tror jag!!
Ska snart åka och luncha med Annelie :D Kanske världens roligaste människa :P Är så jävla kul att umgås med dig gumman!!!! Och tycker att det är såå kul att vi har börjat umgås så mycket nu :):)

Iförrgår var jag med min Emma :) Det var fan länge sen... Nu får det inte gå så lång tid emellan tycker jag... Och lilla Tyra, underbar är det ända ordet som kan beskriva denna lilla vackra varelse!!! <3 Älskar Er !!

Nä nu måste jag dra!

HEJ!!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Det är riktigt trevligt tycker jag! <3

2008-09-25 @ 12:17:39
URL: http://bulanbey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0