Barnvakt åt ett underbart barn & möte .

Halloj!

Idag vaknade jag av att Enzo står och trampar mig i ansiktet... Hmm, mupp katt!!
Sen var det bara att hoppa in i duschen för att sen dra iväg mot Väsby för jag och Annelie skulle nämligen vara barnvakt åt underbaraste Tyra <3 För mamma Emma och Moster Fia skulle tatuera sig! Det gick som en dans som vanligt när man har med det underbara barnet att göra! Hon är så snäll och mysig ! :D
Annelie var nog lite missnöjd för att Tyra slog mot henne lite i början men sen fick hon bära på henne :) hihi
Kan ju kolla med Emma om hon vill bli av med Tyra några timmar så vi kan vara lite barnis eller om dom vill följa med oss och handla lite när vi får lön :)

Sen var det möte med jobbet i 2 timmar det gick också bra!
Så nu sitter jag här hemma och väntar på att Victor ska ringa så man kan börja dra sig utåt stor skogen och mysa lite innan jag börjar jobba kl. 9...

Så det var min dag det... Kanon kul :) *tummen upp*

Puss & Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0